Avui us presentem l’ambiciós projecte de DarkDoors Entertainment, l’editorial de jocs barcelonina fundada el 2019 que vol estrenar-se per la porta gran amb el seu primer joc de taula. Ens presenten Ambush: Epic. Un joc de masmorres semi-cooperatiu que aspira estar a dalt de tot de les llistes l’any vinent quan arribi a les botigues.
Haurem de conduir el nostre heroi pels racons més esgarrifosos de la masmorra. Haurem d’equilibrar el nostre nivell de competitivitat amb el de cooperativitat. Podrem millorar el nostre heroi i fer-lo més fort per vèncer a tots els monstres que ens trobem pel camí i fins i tot als nostres aliats, si és necessari. Però, alerta! no podrem fer-nos massa forts gaire aviat per no perjudicar l’equip i perdre la partida ja que els monstres també es faran més forts de mica en mica. L’objectiu és assolir la glòria amb el teu personatge i poder-la compartir amb el teus “aliats”.
Us deixem l’enllaç al Kickstarter per si en voleu saber més detalls. Hi ha disponibles el joc base i la primera expansió. El llibre d’instruccions vindrà en anglès i castellà. Els components de moment estan anglès tot i que ens asseguren els creadors que faran tot el possible perquè arribin traduïts al castellà.
Molta sort en la campanya DarkDoors Entertainment!
Jugadors: | 2 – 4 |
Duració: | 45 – 60 minuts |
Edat: | 14+ |
Complexitat: | Per determinar |
Idioma: | Anglès / Castellà |
Gènere: | Masmorres |
Autor/s: | Gerard Fernandez, Eduardoors, Oriol Colomer, Jet Alcaraz, Sebastian Luca, Litos Lopez i Albert Tworents |
Editorial: | DarkDoors Entertainment |
Moltes gràcies 😉
Seguim lluitant per assolir l’objectiu, esgotats però molt contents!
Una abraçada!
Gerard